.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
ارز عمره دانش آموزان گلستان تامین نشد

اعزام بیش از 120 دانش آموز استان گلستان به سفر عمره بدون ارائه ارز به آنان موجب سرگرانی و بروز مشکلاتی برای این زائران در عربستان شده است.
به گزارش شمال نیوز به نقل از مهر، جمعی از والدین دانش آموزان زائر گلستان در تماس با نمایندگی خبرگزاری مهر در استان، خواهان انعکاس و توجه مسئولان به مشکلات شدند.

اولیاء یکی از این دانش آموزان گفت: این کاروان دانش آموزی که حدود 120 نفر هستند، هفته گذشته در قالب کاروانی به سرمین وحی اعزام شد.

وی افزود: به رغم آنکه ریال برای دریافت وجه به حساب واریز شده بود، متاسفانه تا زمان اعزام کاروان این ارز مورد نیاز ارائه نشد و دانش آموزان بدون دریافت ارز راهی سرزمین وحی شدند.

این اولیاء دانش آموز عمره اظهار داشت: به ناچار ریال به دانش آموزان ارائه شد تا در عربستان آن را تبدیل به ارز کنند که متاسفانه در آنجا برای تبدیل ریال به ارز و دلار با مشکل مواجه شده اند.

وی با بیان اینکه این کاروان دانش آموزی اکنون در مدینه است، گفت: اگر این دانش آموزان بخواهند خریدی انجام دهند و یا اینکه اگر مشکلی پیش آید، سردرگم هستند و نمی توانند ریال را به ارز تبدیل کنند.

این ولی دانش آموز گلستانی گفت: متاسفانه مسئولان حج دانش آموزی و حج و زیارت توضیحی در این زمینه ندادند و معتقدند که تنها یک سهل انگاری صورت گرفته است.



وی بیان داشت: این ناهماهنگی درحالیست که ارز مورد نیاز دانش آموزان زائر، در استانهای دیگر پرداخت شده ولی در گلستان این امر صورت نگرفته است.

مهدی شیخی مدیر حج و زیارت گلستان در پیگیری خبرنگار مهر درباره ارز دانش آموزان زائر عمره استان گفت: این مسئله از طریق حجت الاسلام قاضی عسگر نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت پیگیری شد.

وی اظهار داشت: همچنین با عربستان نیز صحبتهایی شد و قرار بر این شد که امروز یکشنبه در همان محل مقصد زائران که در مدینه منوره حضور دارند، ارز به آنان پرداخت شود.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.215 seconds.